کتاب ماشین الکتریکی چاپمن

در این بخش می توانید جزوات درسی خود را که طی دوران تحصیل در دانشگاه جمع آوری کردید قرار دهید .
موضوع جدید ارسال پست
نمایه کاربر
rsadeghi
مدیر تالار
مدیر تالار
پست: 454
تاریخ عضویت: یک شنبه 12 دی 1389, 12:00 am
محل اقامت: فولادشهر-اصفهان
تشکر کرده: 1 دفعه
تشکر شده: 50 دفعه

کتاب ماشین الکتریکی چاپمن

پست توسط rsadeghi » جمعه 11 آذر 1390, 12:14 pm

کتاب ماشین الکتریکی چاپمن که زبان اصلی می باشد در 773 صفحه امیدوارم مفید باشه

[CENTER] تصویر


[FONT=Arial]پسوورد فایل :[FONT=Times New Roman] www.gselectronic.ir[/FONT][/FONT]

[FONT=Arial]حجم فایل :33 مگابایت[/FONT]

[FONT=Arial]پارت 1 [/FONT]

[FONT=Arial]پارت 2[/FONT]

[FONT=Arial]پارت 3[/FONT]

[FONT=Arial]پارت 4[/FONT]
[/CENTER]


با خودمان می گوییم، عادت می کنیم و با صراحت زیادی، این جمله را تکرار می کنیم.
آن چیزی که هیچ کس نمی پرسد، این است که: "به چه قیمتی عادت می کنیم؟" (ژوزه ساراماگو)




 

فروشگاه شهر پروژه - فروش پروژه ،جزوات ، حل المسائل و فیلم های آموزشی رشته مهندسی برق

نمایه کاربر
siavash223
عضو جدید
عضو جدید
پست: 1
تاریخ عضویت: جمعه 18 آذر 1390, 9:23 pm
تشکر شده: 1 دفعه

Re: کتاب ماشین الکتریکی چاپمن

پست توسط siavash223 » جمعه 18 آذر 1390, 9:41 pm

مرسی از تلاشتون


نمایه کاربر
nakhai-hasan
عضو جدید
عضو جدید
پست: 1
تاریخ عضویت: یک شنبه 17 آذر 1392, 6:20 pm
تشکر شده: 1 دفعه

Re: کتاب ماشین الکتریکی چاپمن

پست توسط nakhai-hasan » پنج شنبه 1 اسفند 1392, 9:07 pm

mer30 az ketabhaye khubetun تصویر


موضوع جدید ارسال پست

بازگشت به “جزوات دانشگاهي”

چه کسی حاضر است؟

کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 1 مهمان